Asociación que desenvolve actividades de voluntariado ecolóxico na bisbarra de Vigo.
e-mail: fontainhavigo@yahoo.es



1/9/23

Resumo das actividades LIBERA na Xunqueira do Lagares no mes de agosto

Os días 30 e 31 de agosto realizáronse as dúas derradeiras actividades do programa de apadriñamento de espazos naturais LIBERA "Xunqueira do Lagares: fomento e divulgación da biodiversidade" patrocinado por SEO-Birdlife e Ecoembes. Nestas dúas xornadas se protexeron e titorizaron varios exemplares de carballo, se eliminaron as espigas dos exemplares da herba invasora Cortaderia selloana e se fixo unha limpeza de lixo na marisma.


O programa desenvolveuse desde octubre de 2022 ata agosto de 2023 e permitiu a realización de diferentes actividades de voluntariado ambiental. A modo de resumo destacar a recollida dun total de 247kg de residuos da marisma ou a
eliminación 160kg da planta invasora Cortaderia selloana.

A asociación Fontaíña quere agradecer a todas as persoas voluntarias que participaron e axudaron a mellorar a natureza da Xunqueira do Lagares.



Los días 30 y 31 de agosto se realizaron las dos últimas actividades del programa de apadrinamiento de espacios naturales LIBERA "Xunqueira del Lagares: fomento y divulgación de la biodiversidad" patrocinado por SEO-Birdlife y Ecoembes. En estas dos jornadas se protegieron y tutorizaron varios ejemplares de roble, se eliminaron las espigas de los ejemplares de la hierba invasora Cortaderia selloana y se hizo una limpieza de basura en la marisma.

El programa se desarrolló desde octubre de 2022 hasta agosto de 2023 y permitió la realización de diferentes actividades de voluntariado ambiental. A modo de resumen destacar la recogida de un total de 247kg de residuos de la marisma o la eliminación 160kg de la planta invasora Cortaderia selloana.

La asociación Fontaíña quiere agradecer a todas las personas voluntarias que participaron y ayudaron a mejorar la naturaleza de la Xunqueira del Lagares.

No hay comentarios: