Asociación que desenvolve actividades de voluntariado ecolóxico na bisbarra de Vigo.
e-mail: fontainhavigo@yahoo.es



11/8/23

Resumo da actividade LIBERA 1m2 na Xunqueira do Lagares o 3/6/2023

 

O día 3 de xuño de 2023 pola mañán, un grupo de voluntarios/as, levou a cabo unha limpeza de lixo na Xunqueira do Lagares. 

Esta actividade formaba parte dunha campaña a nivel español denominada LIBERA 1m2 CONTRA LA BASURALEZA e foi convocada e organizada polo PROGRAMA LIBERA das entidades SEO-BIRDLIFE ECOEMBES.



Retiráronse en total 154kg de lixo, dos que 66kg se correspondían con residuos sólidos urbanos non reciclables, 65kg de residuos voluminosos (neumáticos e taboleiros), 15kg de envases reciclables e 8kg de botellas de vidro. 

Todos os residuos foron entregados a un equipo de Ecoembes para a súa caracterización de xeito máis específico e posteriormente forón depositados nos correspondentes contedores.
O noso agradecemento a todas as personas voluntarias que participaron na actividade medioambiental. 
------------------------------------------------

El día 3 de junio de 2023 en horario de 10 a 13h, un grupo de voluntarios/as, llevó a cabo una limpieza de basuraleza en la Xunqueira do Lagares. 

Esta actividad formaba parte de una campaña a nivel español denominada LIBERA 1m2 CONTRA LA BASURALEZA y fue convocada y organizada por el PROGRAMA LIBERA de las entidades SEO-BIRDLIFE ECOEMBES.

Se retiraron en total 154kg de lixo, de los que 66kg se correspondían con residuos sólidos urbanos no reciclables, 65kg de residuos voluminosos (neumáticos y tableros), 15kg de envases reciclables y 8kg de botellas de vidrio. 

Todos los residuos fueron entregados a un equipo de Ecoembes para su caracterización de modo más específico y posteriormente fueron depositados en los correspondientes contedores.

Nuestro agradecimiento a todas las personas voluntarias que participaron en la actividad medioambiental. 


No hay comentarios: